1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
5 - Dokončete objednávku.
Reklamace
Pokud se stane, že je zboží poškozené nebo nefunkční, případně pokud došlo k poškození v průběhu dvou let od převzetí zásilky, máte možnost zboží reklamovat.
Postup pro reklamaci:
Stáhněte si zde pod textem formulář pro reklamaci zboží a vyplňte jej.
Zboží odešlete řádně očištěné a bezpečně zabalené společně s vyplněným formulářem a kopií daňového dokladu na adresu prodejny, která je uvedena ve formuláři.
Vrácení zboží
Vrácení zboží můžete provést do 14 dnů od převzetí zásilky
V případě, že s obdrženým zbožím nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni, máte možnost jej do čtrnácti dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu a zažádat o vrácení peněz na váš bankovní účet.
Postup pro vrácení zboží:
Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozené, nesmí mít poškozený obal, musí být kompletní a nesmí být použité, pouze v rámci zkoušení.
Zde pod tímto textem si stáhněte formulář pro vrácení zboží a čitelně vyplňte. Zboží poté zabalte a doručte na naši adresu, která je uvedená ve formuláři.
Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu.
ZBOŽÍ NA VRÁCENÍ MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:
- musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno (originální obal produktu nepolepujte páskou)
- nesmí být nijak poškozeno, pouze v rámci zkoušení a nesmí být jakkoliv znečištěno
- zboží na výměnu zasílejte doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte
- pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu a nezasílejte jej na vrácení
- zásilku se zbožím na vrácení neposílejte na dobírku. Zboží musí před vrácením peněz projít kontrolou (zásilky s dobírkou nebudou převzaty)